reklama

Okúzlil ma

Spoznal som Ho na jednej párty. Ružové tričko, piercing v nose a sexom nabitý výraz obrovských hnedých očí. Jeho kamoš si odskočil šňupnúť niekam preč, nechcel to robiť na ľuďmi nabitom mieste a nechal Ho samého, nech si poradí s okolitým svetom, ako sa mu zapáči. On sa nenechal zahanbiť, zavlnil pravou rukou vo vzduchu takým afektovane teplým spôsobom a privolal si ma k sebe. Nemohol som odolať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Život je údajne krutý, zlýa nespravodlivý. Taký akýsi čiernobiely. Na jednej strane krásny, plnývášní, zbesilého milovania a romantickej lásky. Zájdeme kúsok za roh, kdeuž nie je toto nablýskané utopické videnie a nasadíme si čierne okuliare,nech nie je vidieť to príjemné. Keď už sme v tej zlej oblasti, taksledujeme len drogy, nechránený sex a klamstvá. S Ním som však postupnevidel oboje ležiace pri sebe, navzájom sa dopĺňajúce, žijúce v ťažkochápateľnej symbióze.

Také sútieto žúrky. Neviem ako dlho som bol pri Ňom (volá sa Róbert). Čas plynulnormálne, odrazu však bol vyplnený niečím nezvyčajným. Bol taký nespútaný,nebezpečný, veľmi ma to priťahovalo. Síce som v ňom cítil problémy, lebo navonokextrémne spokojní a veselí ľudia ich majú viac ako tí, čo svoje mindrákyprejavia verejne, aj tak som sa nechal strhnúť prúdom, odovzdal som sa do Robkovýchrúk.

Bolaborovička, boli dotyky dvoch chalanov, bola provokácia okolia, ktorou sme nechceli na seba upozorniť, ale chceli sme využiť ten čas, čo sme tam obaja boli. Piko a ostatnésvinské záležitosti som však odmietol. Nechcel som, nikdy pred tým som nič podobnénemal, a ani nechcel mať. Väčšinu to zbesilé tempo skolilo, my smepokračovali aj na after-i. Telo nalepené na druhom tele, pohľad v pohľade.

Neviem, čím som Roba zaujal, sompredsa úplne obyčajný chalan. Medzi tou spústou extravagantnosti okolo mňa, ktoráby sa mu mohla páčiť, lebo bol jej súčasťou, som musel byť nenápadný, priamneviditeľný. Všetci sa k nemu chceli priblížiť, on však na nich použilsvoju vrodenú aroganciu. Mňa si zavolal sám. Dodnes nepoznám presnú odpoveď,prečo zavlnil rukou práve ku mne. Nikdy som sa ho neopýtal. Chyba.

Všetko saskončilo, bol som v očakávaní, čo príde. Ani sme navzájom nevedeli svojemená a predsa ma predstavil svojim kamošom. Čakali na čoskoro idúci vlaka mne prišlo tak ľúto, že nič o ňom vlastne neviem. Poznám pohybyjeho tela, viem, že nosí čierne spodné prádlo, viem, aké hlboké má oči, ale ničviac.

Chcel som Robavidieť opäť, hanbil som sa však opýtať. Nevedel som ako, kedy, s akým odôvodnením.Odhodlal som sa, lebo im už išiel vlak a priamo som sa opýtal, či sauvidíme, lebo ja by som bol rád. Usmial sa, „dobré znamenie,“ pomyslel som si apovedal len :„Ak je nám to súdené, tak sa čoskoro stretneme, ak nie, tak som Ťarád spoznal.“ Pobozkal ma na ústa („ach môj Bože“) a nastúpil. Neviems presnosťou povedať, žer ako to prebehlo v mojej hlave, ale jediné,čo som si uvedomil bolo, že sa ešte uvidíme. Povedal mi to pohľadom a ja som mu uveril.

Sebastián Taras

Sebastián Taras

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konfrontér svojho vnútra so svetom. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu